Мінімальне замовлення 150 грн. (за умови оплати на карту)

Безкоштовна доставка:

Як зробити замовлення?

Замовлення необхідно залишити через кошик сайту (в інтернеті), якщо щось не виходить (не працює кнопка купити, повільний інтернет, замовлення не йде з кошика), Ви можете здійснити замовлення телефоном, водночас виписанийши коди товарів, що цікавлять.

Оплата

Замовлення, зроблені до 11.00 та оплачені до 12.00, відправляються до кінця дня.

Оплату можливо здійснити через Приват24, термінал самообслуговування або ж касу банка.

Після оплати обов'язково підтвердіть вашу оплату телефонним дзвінком (НЕ СМС) або листом на нашу поштову скриньку kondishopesales@gmail.com. З указанням ПІБ, міста, суми платежу.

Всі питання про наявність, якість і термін придатності товару обговорюються з менеджером у телефонному режимі! Ми любимо наших клієнтів і готові проконсультувати з будь-якого питання.

Умови відправки

Самовивіз

Самовивіз ми доставляємо в магазин за адресою Дніпро, вул. Святослава Хороброго 38А (Магазин "Все для кондитера") о 12 і 16 годині з понеділка по п'ятницю, у суботу о 13 годині.

Для того, щоб замовлення могли доставити в магазин вчасно, його необхідно оформити й узгодити з менеджером телефоном до 11 і до 15 години із понеділка по п'ятницю, і до 12 години у суботу.


Нова пошта

Для відстеження посилки Новою поштою https://novaposhta.ua/ru/tracking

Для розрахунку вартості доставки Новою поштою https://novaposhta.ua/ru/delivery

Найближче відділення Нової пошти https://novaposhta.ua/ru/office

Терміни доставки Новою Поштою https://novaposhta.ua/ru/onlineorder/estimatedate

Вартість доставки Ви оплачуєте згідно з тарифами компанії-перевізника.

УВАГА !!!

Безкоштовне зберігання на Новій пошті 5 днів, кожен наступний день зберігання від 15 грн., в залежності від розміру і ваги вантажу, на 6-й день посилки повертаються на склад відправника. Всі витрати по "подорожі" посилки в обидві сторони несе одержувач. Велике прохання планувати відправлення АБО ПОПЕРЕДИТИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ДЛЯ КОРЕКТУВАННЯ ВІДПРАВКИ.


Укрпошта

Для відстеження посилки УкрПоштою https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html

Тариф Стандарт https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-standart

Тариф Експрес https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-ekspres

Найближче відділення УкрПошти https://offices.ukrposhta.ua/

ПЕРЕКОНЛИВЕ ПРОХАННЯ!!!
Перевіряти адресу доставки під час відправлення замовлення нам, тому що будь-яка зміна в ТТН коштує на Укрпошті 60 грн (Якщо не правильний номер телефону, адреса, ПІБ одержувача - ця зміна коштує 60 грн).
ЦЕ НЕ МИ БЕРЕМО СОБІ - ЦЕ УМОВИ УКРПОШТИ!


Вартість доставки Ви оплачуєте згідно з тарифами компанії-перевізниками.

Після відправлення Вашого замовлення ми повідомимо Вам номер транспортної ТТН через СМС на телефон, вказаний у замовленні. Для отримання вантажу у відділенні компанії-перевізника, при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення.

Повернення та брак товару!

У разі отримання товару перевірте його на предмет явних дефектів (брак, деформація) і комплектність. Якщо під час огляду ви виявили пошкодження або неповну комплектацію товару, необхідно скласти Акт у службі доставки та повідомити нам по одному з телефонів на сайті.

Якщо Акт не буде складено, то претензії щодо якості товару та комплектації не приймаються.

Повернення товару можна здійснити протягом 14 днів за рахунок відправника.

Умови доставки кур'єром