Кращий магазин для кондитерів
Пошук
Телефон
Магазин: м. Дніпро, вул. Святослава Хороброго, 42
cart
0
Кошик Кошик
Всього товарів:
0 шт.
Сума:
0 грн.
Оформити замовлення
Ваш кошик порожній!

Доставка і оплата

Мінімальне замовлення 100 грн (за умови оплати на карту)

Накладений платіж відправляється за умови мінімального замовлення 150 грн!

Оформити замовлення просто...

Замовлення необхідно залишити через корзину сайту (в інтернеті), якщо, щось не виходить (не працює кнопка купити, повільний інтернет, замовлення не йде з кошика), Ви можете здійснити по телефону, при цьому виписавши коди товарів.

Для самовивозу краще залишити попереднє замовлення, для броні товару на Ваше замовленню!

Оплата

Для того що б товар вам був відправлений в день замовлення ви повинні його зробити до 12:00 дня поточного дня і до 15:00 провести оплату на картковий рахунок, вказаний в магазині.

Оплату ви можете здійснювати через Приват24, термінал самообслуговування або касу Приват банка.

Після оплати повідомте будь ласка телефонним дзвінком, смс, вайбер, листом на нашу поштову скриньку kondishopesales@gmail.com З ВКАЗАННЯМ ПІБ, Міста, суми платежу.

Всі питання про наявність, якості та терміну придатності товару, обговорюються з менеджером в телефонному режимі! МИ цінуємо наших клієнтів і готові проконсультувати з будь-якого питання.

Умови відправки Новою поштою

У магазині передбачені дві форми оплати 100% передоплата і накладений платіж. У разі якщо Ви хочете, щоб посилка була відправлена ​​післяплатою, Ви повинні це вказати. Накладений платіж збільшує вартість доставки, за рахунок повернення коштів, сплачених на пошті, назад до нас, (20 грн. оформлення + 2% від суми післяплати). Щоденні відправки.

Для відстеження посилки Новою поштою https://novaposhta.ua/ru/tracking

Для розрахунку вартості доставки Новою поштою https://novaposhta.ua/ru/delivery

Найближче відділення Нової пошти https://novaposhta.ua/ru/office

Терміни доставки Новою Поштою https://novaposhta.ua/ru/onlineorder/estimatedate

Вартість доставки, Ви оплачуєте, згідно з тарифами компанії-перевізника.

УВАГА !!!

Безкоштовне зберігання на Новій пошті 5 днів, кожен наступний день зберігання від 15 грн. в залежності від розміру і ваги вантажу, на 6-й день посилки повертаються на склад відправника. Всі витрати по "подорожі" посилки в обидві сторони несе одержувач. ПЕРЕКОНЛИВЕ ПРОХАННЯ ЗАБИРАТИ ПОСИЛКИ ВЧАСНО ЧИ ПОПЕРЕДЖАТИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ДЛЯ КОРИГУВАННЯ НАДСИЛАННЯ.

Умови відправки Ін-Тайм

У магазині передбачені дві форми оплати: 100% передоплата і накладений платіж. У разі якщо Ви хочете, щоб посилка була відправлена ​​післяплатою, ви повинні це вказати. Накладений платіж збільшує вартість доставки, за рахунок повернення коштів, сплачених на пошті, назад до нас. Відправка вівторок і четвер.

Для відстеження посилки Ін-Тайм https://intime.ua/ru-tracking

Вартість і терміни доставки Ін-Тайм https://intime.ua/ru-calc

Найближче відділення і Почтомати Ін-Тайм https://intime.ua/ru-map

Вартість доставки, Ви оплачуєте, згідно з тарифами компанії-перевізника.

Умови відправки Delivery

Відправляється тільки при 100% передоплаті за товар, накладеного платежу компанія Delivery не здійснює. Відправка вівторок і четвер.

Для відстеження посилки Delivery http://www.delivery-auto.com/ru-RU/GroupCompany

Для розрахунку вартості доставки hthttp://www.delivery-auto.com/ru-RU/CalculateCost

Вартість доставки, Ви оплачуєте, згідно з тарифами компанії-перевізника.

Після відправки Вашого замовлення ми повідомляємо Вам номер транспортної декларації через СМС на телефон, вказаний в замовленні. Для отримання вантажу у компанії перевізника, при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення.

Доставка кур'єром по місту Дніпро складає 30-50грн.

При замовленні понад 1000 грн., Ви можете отримати знижку 5% або безкоштовну доставку на найближчий склад компанії перевізника зручний для Вас, за умови перерахування грошових коштів на картковий рахунок.

Повернення та брак товару!

При отриманні товару, перевірте його на предмет явних дефектів (брак, деформація) і комплектність. Якщо під час огляду ви виявили пошкодження або неповну комплектацію товару, необхідно скласти Акт в службі доставки і повідомити нам по одному з телефонів на сайті.

Якщо Акт не буде складено, то претензії щодо якості товару та комплектації не приймаються.

Повернення товару можна здійснити протягом 14 днів за рахунок відправника.